Kuld Like – 2 uge

IMG_2429
Pizza er stolt af sit kuld

2 uger er allerede gået og hvalpene gror fint. Det er dog nogle mindre hvalpe, end jeg er vant til, men okay kuld E og G var også nogle kæmpe hvalpe, så måske jeg bare skal vænne mig til normale størrelser 🙂

Hvalpene har nu fået øjne og de kan høre. Jeg har lagt en lille video op på min ustreamkanal, hvor man kan se hvalpene høre lyde første gang. Hvalpene har fået deres første ormekur.

Pizza passer hvalpene rigtig godt og hendes skubben rundt med wetbeds i fødepoolen er stoppet. Pizzas mor Kizz Me er helt ekstremt glad for små hvalpe og hun hjælper gerne Pizza med al rengøring. Pizza har heldigvis ikke noget imod mormors hjælperi.

IMG_2444
Hvalpene kan nu gå rundt, hvilket gør rengøringen lidt vanskeligere for Pizza.
IMG_2457
Mormor Kizz Me elsker hvalpene virkelig højt. Jeg skulle rengøre fødepoolen og lagde hvalpene ud på tæppet på gulvet imens, og straks lagde Kizz Me sig ned til hvalpene.
IMG_2469
Kizz Me følger med, mens Pizza giver mad
IMG_2471
Fælles rengøring af hvalp
IMG_2474
Dette skønne syn vågner jeg op til hver morgen. Jeg har de første 2 uger af hvalpenes levetid sovet ved siden af hvalpene. 
IMG_2477
Hvalpene vejes hver dag for at følge deres trivsel.
IMG_2500
En lille selfie af Nephew og jeg. 
IMG_2503
Kizz Me har lige overtaget min seng efter jeg er stået op. Men okay, herfra har man også et skønt overblik over hvalpene. 
2uge-1aqua (4)
Aqua
2uge-2yazoo (14)
Yazoo
2uge-3depeche (13)
Depeche
2uge-4spice (10)
Spice
2uge-5police (2)
Police
2uge-6nephew (4)
Nephew
2uge-7mabel (5)
Mabel
2uge-8kashmir (5)
Kashmir
Skriv et svar

